torsdag, april 23, 2009

Himmel

Så ser det ofta ut på himmlen över vårt område. Vackert men ändå ibland skrämmande. Flygplan efter flygplan kommer från olika håll. Även om jag vet att det skiljer på höjd och avstånd men med tanke på hur snabba de också är känns det som om att snart smäller det.

¤ ¤ ¤

So sieht es oft aus am Himmel über uns. Schön aber doch erschrecken. Flugzeuge kommen aus allen Richtungen. Obwohl ich weiß, dass der Unterschied zwischen Höhen und Abstand groß ist, habe ich manchmal das Gefühl, gleich knallt es.







¤ ¤ ¤

~My Smile is my Signature~

2 kommentarer:

michi 2412 sa...

ERWISCHT!!!!!!!

Glaubst Du Du kannst da so einfach heimlich auf einem neuen Blog wunderschöne Himmelfotos reinstellen?

dafür gibts zur Strafe heute keine Knuddels

benzann sa...

jisses det var måånga avtryck i himmelen..ja jag skulel nog vara görrädd jag oxå.. inlägget ovan läste jag bara romy å då det var spindel så scrolla jag ner huuu vill inet se.. så därför ingen kommerntar i det inlägget vännen ;) hoppas dagen varit underbar..förstår du är trött efter slitet emn så gott å få sitta å njuta å höra plasket nu :) önskar dej en fin å njutfull morgondag nu ska jag göra natt... skurisar tillbaka i mängder .. hörs igen snart.. // annie

Related Posts with Thumbnails